Požadujeme:
min. SŠ vzdělání (ekonom. výhodou), uživatelskou znalost MS Office (Outlook, Word, Excel), řidičský průkaz skupiny B (spravujeme 2 areály a 5 domovů mládeže), komunikativní znalost AJ nutná, spolehlivost, samostatnost, důslednost, flexibilitu, odpovědnost, inovativní myšlení. Zkušenosti s vedením menšího pracovního kolektivu výhodou. Ochotu učit se.
Pracovní činnost:
zajištění a správa komerčních pronájmů a ploch včetně poplatků, správa vozového parku, zajišťování úklidových služeb. Tvorba, správa a kontrola hospodaření a reporting z doplňkové činnosti. Vyhledávání nových možnosti rozvoje doplňkové činnosti. Zpracování interních směrnic, ubytovacích řádů, ceníků, statistických hlášení a jednání s orgány státní správy ve své působnosti.
Pracovní poměr na dobu určitou (za mateřskou / rodičovskou dovolenou). Po 3 měsících možnost přiznání osobního příplatku, příplatku za vedení.
Nabízíme:
příspěvek na stravování/příspěvek na dovolenou/příspěvek na penzijní připojištění, mimořádné odměny, 5 týdnů dovolené