Systémové zpracování požadavků na dopravu přicházejících z poboček(jak e-shop, tak standardní požadavky poboček), které se týkají sběrných služeb (GLS, DHL, TOPTRANS, WEDO a další….) v reálném čase, tak aby byla služba funkční a rychlá.
Požadavky na dopravu z E-SHOP a následná realizace.
Objednání zásilek v externích systémech smluvních přepravců.
Práce v systému Navision na denní bázi - primárně vytvoření a zpracování požadavků na dopravu.
Práce v týmu
Praxe na obdobné pozici min. 3 roky
Excel, Power Point, NAVISION výhodou, Outlook, Software pro plánování tras
Zaměření na výsledky
Vedení lidí
Spolupráce s dannými pobočkami / spolupráce napříč společností
Umět vyhodnocovat priority v danné situaci
Schopnost pracovat se skladovým managementem
Komunikačí dovednosti
Reprezentativní vystupování
Plánování a organizování
Zákaznický servis
Ř.P-. sk. B
Zázemí a jistotu silné CZ společnosti
HPP na dobu neurčitou
Přátelský kolektiv
5 týdnů dovolené
Penzijní připojištění
Příspěvek na stravování/ stravenky - do výplaty 2000Kč/ měsíčně
Možnost dalšího profesního růstu
Vitamínové balíčky
Nástup možný ihned