Kontakt telefonicky, e-mailem.
Co Vás čeká?
- spoluúčast na zavádění a rozvoji SŘBI včetně tvorby interní dokumentace - směrnic
- administrace SŘBI a jeho dokumentace
- aktivní podílení se na procesu řízení aktiv, řízení rizik a řízení kontinuity činnosti v nemocnici
- aktivní implementace organizačních opatření dle vyhlášky o kybernetické bezpečnosti
- spoluúčast na implementaci technických opatření dle vyhlášky o kybernetické bezpečnosti
- administrativní a věcná podpora manažera kybernetické bezpečnosti včetně vytváření reportingu
- spolupráce s externími i interními dodavateli, NÚKIB
- zvyšování povědomí o kybernetické bezpečnosti koncových uživatelů
- vytváření pravidelného reportingu
- účast na pravidelných kontrolách, testech a auditech v oblasti kybernetické bezpečnosti
Jak si Vás představujeme?
- ideálně VŠ vzdělání v oblasti IT/KB / management v IT/právo, případně v příbuzném oboru anebo odpovídající SŠ vzdělání ukončené maturitou a minimálně dvouletá praxe v dané oblasti
- znalost anebo rychlé seznámení se zákonem o kybernetické bezpečnosti včetně prováděcích předpisů
- AJ na úrovni čtení technické dokumentace
- znalost práce s PC, Windows, MS Office (Excel, Word)
- schopnost komunikace a veřejné prezentace
- zodpovědnost, svědomitost a ochota učit se novým věcem v oblasti IT/IS a KB
- pokud nesplňujete některé výše uvedené oblasti, nemusí to být na překážku
- komunikativní osoba, která se nebojí jednat s lidmi
- používání informačních technologií Vám nedělá problémy
- ochota učit se novým věcem aktivní přístup k přiděleným úkolům
- smysl pro týmovou práci
- tah na branku a zodpovědnost při dotahování věcí do konce, schopnost plnit úkoly včas
- ideálně zkušenosti s KB/IT/legislativou ve vztahu ke KB
Co Vám nabízíme?
- možnost realizace a rozvoje v relativně novém a perspektivním oboru
- práci v režimu pružné pracovní doby
- platové ohodnocení dle předchozí praxe, po zapracování osobní ohodnocení, odměny
- podporu vzdělávání a seberealizace (účast na odborných konferencích)
- možnost práce z domu (home office) dle nastavených podmínek a možností pracoviště
- vybavení potřebnými pracovními pomůckami (služební mobilní telefon a notebook)
- místo výkonu práce v centru Ostravy s výbornou dostupností MHD i vlastním dopravním prostředkem
Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, příspěvky na stravování, rekreaci, kulturní a sportovní akce, dětskou rekreaci.