SPRÁVCE ŘÍZENÉ DOKUMENTACE (M+Ž)
Pracovní náplň:
- rozvoj a aktualizace interních dokumentů a postupů
- udržování a rozvoj systémů kvality dle norem ISO
- plánování a příprava interních auditů
- kontrola kvality vyhotovených výrobků
- řízení BOZP a PO ve spolupráci s externím BOZP poradcem a kontrola dodržování bezpečnosti práce
- kontroly dodžování hygienických postupů v provozu
- vedení odpadového hospodářství
Požadujeme:
- samostatnost, zodpovědnost, výborné organizační schopnosti, pečlivost a flexibilitu
- znalost postupů HACCP velkou výhodou
- zkušenost s řízením vnitřních dokumentů (ISO dokumentace velkou výhodou)
- výbornou znalost MS office, zkušenost s administrací
Zaměstnanecké výhody: Stravenkový paušál ve výši 100,- Kč/ den,5 dní sick days, zaměstnanecké slevy
HLÁSIT SE: Slavíková Kristýna, e-mail: kristyna.slavikova@krusnohorskeuzeniny.cz - zaslat životopis, volat v pracovní dny od 8.00 do 14.30h na tel.: 725 914 144