Požadované vzdělání: vyšší odborné nebo vysokoškolské sociálního, zdravotnického nebo pedagogického směru
Stručná charakteristika místa: Vedení a koordinace sociální služby osobní asistence; sociální šetření u klienta v terénu; komunikace s klienty a jejich rodinami, plánování průběhu služby; přímá péče u klienta v terénu - kompletní asistentská péče a podpora klientů v rámci péče o sebe, o domácnost a při všech běžných denních aktivitách. Pohyblivá pracovní doba 7 - 20 hodin, celoroční provoz včetně svátků a víkendů.
Speciální požadavky - znalosti: zkušenosti a praxe v dané oblasti výhodou, velmi dobré organizační, řídící a komunikační schopnosti, fyzická a psychická odolnost, flexibilita a trpělivost, schopnost nést odpovědnost za druhého člověka, řidičský průkaz skupiny B (zkušený řidič), dobrá znalost Microsoft Excel, nadšení pro práci s lidmi s postižením, empatii, sociální cítění
Příjem životopisů do 15.5.2025. Nástup od 1.6.2025.
Zaměstnanecké výhody: 40 dnů dovolené, možnost dalšího vzdělávání a profesního i osobního růstu, moderně vybavené pracoviště, přátelské pracovní prostředí, odborné supervize, kazuistické semináře, teambuilding, stravenkový paušál, příspěvek na dojíždění, telefon, notebook
Kontakt: e mailem