- zpracování mzdové agendy pro cca 100 - 120 kmenových zaměstnanců
- jednání s úřady (ČSSZ, zdravotní pojišťovny)
- zpracovávání srážek ze mzdy (vč. exekucí)
- správa pracovních smluv, dohod a dalších personálních dokumentů
- evidence a archivace personálních údajů
- veškerá administrativa spojená s občasnými nábory nových zaměstnanců (není denní náplní práce)
- legislativní zajištění zaměstnávání cizinců (hlídání víz, komunikace s příslušnými úřady apod.)
- minimálně ukončené SŠ vzdělání (ideálně ekonomického zaměření)
- dobrá znalost mzdových a personálních předpisů (ZP)
- ZKUŠENOSTI se zpracováváním MEZD pro větší počet zaměstnanců JSOU NAPROSTOU NEZBYTNOSTÍ
- zkušenosti z oblasti personalistiky (občasné nábory zaměstnanců a s nimi související administrativní úkony - přípravy pracovních smluv aj.)
- spolehlivost, pečlivost, zodpovědný přístup k práci
- otevřená, komunikativní osobnost
- odolnost vůči občasnému stresu (termíny)
- zkušenosti s programem PAMICA výhodou
- zázemí stabilní, stále se rozvíjející společnosti
- odpovídající mzdové ohodnocení
- pracoviště v centru Chomutova
- občas možnost flexibilního rozvržení pracovní doby (nutno zajistit, aby vše bylo splněno v termínu)
- 25 dní dovolené
- dotované stravování
- možnost profesního rozvoje
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis společně s motivačním dopisem.