Chceš být součástí dynamického týmu v prostředí špičkové automobilové výroby? Máš smysl pro detail, rád/a řešíš problémy a zároveň jednáš se zákazníky? Přidej se k nám jako Inženýr zákaznické kvality!
* Řešení zákaznických reklamací a vedení nápravných opatření (8D, 5Why, Ishikawa)
* Komunikace se zákazníky v oblasti kvality výrobků
* Spolupráce s výrobou a dalšími odděleními při identifikaci a eliminaci příčin neshod
* Příprava a účast na zákaznických auditech
* Monitoring kvality výrobků v sériové výrobě
* Zodpovědnost za reporting a sledování kvalitativních ukazatelů
* SŠ vzdělání technického směru výhodou
* aktivní znalost AJ slovem i písmem
* předchozí zkušenosti v oblasti kvality
* znalost čtení technické dokumentace
* orientace v normách jakosti
* uživatelská znalost práce na PC
* znalost FMEA
* smysl pro zodpovědnost
* příspěvek na dojíždění
* příspěvek na stravování
* 5 týdnů dovolené
* věrnostní bonusy