Co vás u nás čeká:
- Nákup a zajištění spotřebního materiálu, dílů a služeb
- Výběr a hodnocení dodavatelů, jednání s dodavateli
- Vystavování objednávek
- Vedení skladového hospodářství
- Příprava podkladů pro finanční účetnictví / schvalování faktur /
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- SŠ vzdělání technického směru nebo praxe na obdobné pozici ve výrobní firmě / pozice je vhodná i pro absolventy /
- Znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni
- ŘP sk. B (aktivně)
- Uživatelská znalost práce na PC
- Organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, rozhodnost
- Ochotu učit se novým věcem
Co vám můžeme nabídnout:
- Zajímavou, samostatnou a zodpovědnou práci v prosperující mezinárodní firmě
- Motivující a stále rostoucí finanční ohodnocení
- Zaměstnanecké benefity
- Nástup možný ihned
- Zajistíme zaučení na místě
Stravenkový paušál, bonusy, 25 dni dovolené a další
Kontaktujte nás e.mailem nebo telefonicky Po - Pá od 7:00 - 15:00 hod.