Životopis zašlete kontaktní osobě Lence Prokešové na e-mail prokesova.l@smero.cz
VYHRAZENO pro OZZ, OZP
ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ - OSTRAVA
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, hygienou, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem produktů jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Pro naši pobočku v Ostravě přijmeme zodpovědného člověka na pozici asistent/ky obchodního oddělení. Jedná se o administrativní práci v kanceláři.
Nástup je možný ihned.
Co budete dělat:
-Aktivně komunikovat s obchodním týmem i jejich zákazníky.
-Zpracovávat administrativní agendu v interním systému.
-Přijímat a zpracovávat podklady pro objednávky.
-Vyřizovat pohledávky a reklamace.
-Telefonicky domlouvat schůzky pro obchodní zástupce u našich stávajících i nových zákazníků.
-Naceňovat položky z poptávek.
-Další administrativu spojenou s pracovní pozicí.
Co nabízíme za dobře odvedenou práci:
-SMERO je stabilní a úspěšná společnost, nabízíme především dlouhodobou spolupráci.
-Mzdu dostanete vždy včas ve výplatním termínu.
-5 týdnů dovolené.
-Stravenkový paušál cca 2500 Kč měsíčně (123 Kč / pracovní den).
-Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.
-Volné víkendy a svátky.
-Zaměstnanecké slevy na zboží.
Jaká je naše asistentka/asistent:
-Je maximálně pečlivá/ý, spolehlivá/ý, zodpovědná/ý, systematická/ý, ochotná/ý.
-Má smysl pro organizaci práce a plánování.
-Má dobré vyjadřovací schopnosti.
-Nebojí se volat a má zkušenosti s navoláním schůzek včetně studených kontaktů.
-Komunikace ji není cizí.
-Ovládá práci na PC + MS Office (znalost především excelu).