Do našeho týmu hledáme asistentku/asistenta, který/á se bude podílet na zajištění eventů v hotelovém prostředí.
Náplň práce:
- Podpora eventového týmu při organizaci akcí v hotelovém prostředí
- Komunikace s hosty a zajištění hladkého průběhu eventů
- Spolupráce s hotelovým personálem a dodavateli
- Pomoc při přípravě a úklidu prostor před, během a po akci
- Administrativní podpora eventového týmu (evidence hostů, kontrola materiálů atd.)
- Flexibilní zapojení do provozních činností souvisejících s akcí, zejm. péče o hosty.
Požadavky:
- Nezbytná předchozí zkušenost se zákaznickým servisem, ideálně v zařízení zaměřujícím se na špičkovou gastronomii nebo vysoký standard služeb v oboru hospitality.
- Aktivní přístup k práci, schopnost týmové spolupráce.
- Nezbytností je plynulý mluvený projev v anglickém jazyce a reprezentativní vystupování.
Zaměstnanecké výhody: Možnost stravování na pracovišti, možnost zajištění ubytování
Hlásit se emailem nebo telefonicky.