Zaměstnanec/kyně odboru finančního - úředník/ce finančního odboru Cheb

Plat:
26000 - 36000 Kč
Město:
Cheb
Okres:
Cheb
Počet míst:
1
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Prace-brigady.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.

Popis pozice

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa zaměstnanec/kyně odboru finančního.



Druh práce: úředník/úřednice finančního odboru

Platová třída: 9

Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb

Termín nástupu: 01.07.2025 nebo dle dohody

Pracovní poměr: na dobu neurčitou

Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).



Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

- státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR

- věk minimálně 18 let

- plná svéprávnost

- bezúhonnost

- ovládání jednacího jazyka.



Minimální požadavky úřadu:

- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou

- dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet)

- dobré komunikační schopnosti, asertivita

- rámcová znalost zákona č. 500/2004 Sb. správní řád, v platném znění.



Výhodou:

- praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě

- znalost informačního systému GINIS.



Nabízíme:

- odborné vedení v adaptačním procesu

- pět týdnů dovolené

- pět dní indispozičního volna

- pružná pracovní doba

- zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km), profesní růst a prohlubování znalostí.



Výčet dokladů, které je nutno doložit:

a) vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb nebo na internetových stránkách www.cheb.cz)

b) strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče

c) výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - doklad lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti

d) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - lze připojit v prosté kopii.



Zájemce předloží doklady (výpis z evidence rejstříku trestů a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání) uvedené pod písmenem c) a d) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.



Bližší informace o pracovním místě poskytne vedoucí odboru Ing. Marie Bílková, tel. 354 440 154, e-mail: bilkova@cheb.cz



Lhůta pro podávání přihlášek: do 25.04.2025 včetně (přihlášky doručené po tomto datu budou vyřazeny).



Místo a způsob podávání přihlášek: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.



Výběrové řízení proběhne dne 28.04.2025 od 15:00 hodin v zasedací místnosti č. 5 v přízemí budovy na adrese nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.



Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Požadavky na uchazeče

Práce s PC, Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Práce s PC - internet a elektronická pošta

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Město Cheb
Telefon:
354440154
E-mail:
Odpovědná osoba:
Marie Bílková
Reference:
67146709