Pracovní činnosti:
- mimo standartních účetních prací, zpracování DPH, kontrolního hlášení a souhrnného hlášení,
- koordinace prací při zpracování daně z příjmu, včetně součinnosti s daňovým poradcem.
Požadujeme:
- samostatnost, zodpovědnost,
- vítáme kreativitu, aktivní a inovativní přístup, zájem o provázanost agend na ekonomickém oddělení a ochotu podílet se na zavádění nových procesů,
- znalost účetnictví příspěvkových organizací je výhodou, nikoliv podmínkou.
Zaměstnanecké výhody:
- smysluplná práce ve stabilní a přátelské organizaci s neformální atmosférou,
- finanční ohodnocení dle platových tabulek a možnost osobního příplatku na základě vykonávané práce a přístupu,
- flexibilní pracovní doba a možnost home office.
- široký balíček benefitů: 5 týdnů dovolené, 5 sick-days, stravenky, školení podle vlastního výběru, mobil, notebook…