Servisní technik automatizovaných třídících linek Praha

← zpět na přehled pozic
Plat:
45000 - 65000 Kč/měsíc
Typ úvazku:
Plný
Okres:
Praha

Požadavky na uchazeče

Pro našeho klienta, společnost, která je poskytovatelem automatizace a softwaru pro manipulaci s materiálem v oblasti distribuce a expedice zásilek, e-commerce, výroby a dalších odvětví, hledáme vhodné kandidáty na pozici Servisní technik automatizovaných třídících linek.

Náplň práce:
* Zajištění preventivního plánovaného servisu jednotlivých zařízení instalovaných v Praze a okolí, výjimečně Německo
* Koordinace servisní podpory třetích stran
* Zajištění korektivního servisu
* Související administrativa (výkazy, reporty, inventury náhradních dílů)
* V prvních několika měsících bude nový kolega mentorován senior kolegou

Požadavky:
* Minimálně středoškolské vzdělání technického směru, (například obor elektro, servis strojů a zařízení, elektromechanik, technik údržby apod.)
* Odborná způsobilost pro osoby s elektrotechnickým vzděláním dle nařízení vlády 194/2022 Sb. a §19 zákona 250/2021 Sb. (dříve vyhl. 50/78 Sb., par. 6) - v případě potřeby podpoříme při získání potřebného certifikátu
* Základní znalost anglického jazyka (případně i němčiny) - v případě potřeby podpoříme interním vzdělávacím programem se zaměřením na praktické využití angličtiny
* Základní teoretická orientace v automatizovaných řídících systémech, znalost problematiky motorů a jejich ovládání
* Řidičský průkaz B
* Samostatnost, systematičnost, pečlivost a odpovědnost
* Flexibilita (časová, místní)
* Výhodou zkušenost s podporou automatizovaných systémů, ale není podmínkou

Nabízíme:
* Nástupní plat 45 000 Kč – 65 000 Kč (dle seniority kandidáta) po zkušební době úprava + prémie
* Samostatnou práci, která není vázána na přítomnost v konkrétní kanceláři, přesto se spoustou interakcí s kolegy ze servisního oddělení
* Osobní rozvojový plán (vzdělávání, osvojování dalších dovedností a zkušeností), administrativní část práce je možné vykonávat z home-office
* Profesionální podporu zahraničními kolegy (Holandsko, Německo, Švédsko…)
* Práci na projektech pro rychle rostoucí zákazníky v oblasti logistiky
* Podporu při rozvoji jazykových dovedností (bude-li potřeba)
* Podporu při rozvoji odborných dovedností (obnovování vyhlášky, specializovaná školení SIEMENS, SEW, VZV apod.)
* Služební auto nebo případně úhradu nákladů spojených s použitím vlastního auta po zkušební dobu
* Mobilní telefon, mobilní internet
* Místo výkonu práce: Praha a okolí

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Odpovědět

Nahlásit podezřelý inzerát

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Adresa:
Praha 2 - Vinohrady
E-mail:
poslat e-mail
Odpovědná osoba:
personální konzultant