Referent/ka obchodu a logistiky Hradec Králové

← zpět na přehled pozic
Požadované vzdělání:
Středoškolské - maturita
Typ úvazku:
Plný
Okres:
Hradec Králové

Popis pozice

Cenové poptávky (aktualizace cen od schválených dodavatelů).
Cenové nabídky (tvorba cenových nabídek), komunikace se zákazníky.
Zpracovávání objednávek:
Přijaté objednávky (přijetí objednávek a jejich registrace v systému).
Vydané objednávky (vygenerování realizovaných objednávek).
Import zboží (výběr přepravce, dle přijatých nabídek), komunikace s přepravci (poskytnutí informací o přepravovaném zboží).
Expedice zboží (spolupráce při expedici zboží zákazníkům – zadání přepravy přepravci).

Požadavky na uchazeče

USO (maturita), praxe v logistice nebo obchodu 1-2 roky, alespoň částečná znalost AJ popř. NJ velkou výhodou, znalost MS Windows a MS Office (Word, Excel, PowerPoint), znalost ekonomického software výhodou;
hledáme někoho spolehlivého, pečlivého v administrativní agendě a plnění svěřených úkolů, ochotného učit se novým věcem

Nabídka

Různorodá práce ve stabilní, obchodně-výrobní společnosti.
Nástupní mzda v závislosti na znalostech a praxi.
Nástup možný ihned/dohodou.

Odpovědět

Nahlásit podezřelý inzerát

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Personal Consult s.r.o.
Adresa:
Hradec Králové
Mobil:
777 136 052
E-mail:
poslat e-mail
Odpovědná osoba:
Alena Lhotáková