Do našeho týmu hledáme spolehlivou, organizačně zdatnou a komunikativní osobnost, která se stane pravou rukou dvou majitelů společnosti zaměřené na interiérový design. Hledáme někoho, kdo se nezalekne různorodé agendy, má cit pro detail i estetiku a umí dotahovat věci do konce.
Co vás čeká?
• Úzká spolupráce s majiteli společnosti
• Koordinace denní agendy a kalendářů
• Samostatná organizace schůzek, porad a cest
• Komunikace s klienty a partnery – osobně, e-mailem i telefonicky (v ČJ i AJ)
• Podpora marketingových aktivit (správa sociálních sítí, příprava obsahu, koordinace kampaní)
• Organizace firemních eventů a prezentací
• Realizace samostatných projektů na základě zadání majitelů
• Administrativní a provozní zajištění chodu kanceláře
Koho hledáme?
• Máte skvělé organizační a komunikační dovednosti
• Umíte jednat s lidmi a udržet přehled i v hektických chvílích
• Domluvíte se anglicky (ústně i písemně)
• Máte chuť pracovat v kreativním prostředí a podílet se na zajímavých projektech
• Nevadí vám měnící se zadání – umíte být flexibilní a proaktivní
• Zkušenosti z podobné pozice výhodou, ale ne podmínkou
Co nabízíme?
• Zázemí stabilní firmy s individuálním přístupem
• Kreativní prostředí zaměřené na design, estetiku a inovace
• Prostor pro vlastní iniciativu a seberealizaci
• Práci na plný úvazek v kanceláři na Praze 10
• Nástup možný ihned nebo dle dohody