Úředník Finančního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1 – zpracování agendy dotací Plzeň

Plat:
29120 Kč
Město:
Plzeň
Okres:
Plzeň
Počet míst:
1
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Prace-brigady.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.

Popis pozice

Tajemnice Úřadu městského obvodu Plzeň 1

v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků



vyhlašuje



VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ



na obsazení místa



Úředník/úřednice Finančního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1

- zpracování agendy dotací



pracovní poměr na dobu neurčitou





Platová třída: 9

(v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě)





Místo výkonu práce: Plzeň



Rámcová pracovní náplň:

" příjem, evidence a kontrola žádostí o poskytnutí dotací;

" příprava dotačních titulů a veškerých podkladů vztahujících se k agendě dotací pro jednání orgánů městského obvodu Plzeň 1;

" vyhotovování smluv o poskytnutí dotace a jejich zveřejňování v Registru smluv;

" vyúčtovávání poskytnutých finančních prostředků na základně předložených účetních dokladů aj.



Kvalifikační a odborné požadavky:

" ukončené SŠ vzdělání - ekonomického směru výhodou;

" praxe ve veřejné správě výhodou;

" znalost základů účetnictví a účetních postupů výhodou;

" znalost práce na PC;

" dobré komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost; spolehlivost, schopnost týmové práce;

" splnění požadavků dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění.



Nabízíme:

" zajímavé a perspektivní zaměstnání u stabilního zaměstnavatele;

" za výborně odvedenou práci motivující osobní příplatek a mimořádné odměny;

" odborný profesní růst;

" stravenky a další zaměstnanecké výhody;

" pružná pracovní doba;

" propracovaný systém vzdělávání.



Předpokládané datum nástupu: červen 2025

Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení:

1. přihláška (náležitosti přihlášky: název pracovního místa, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu EU nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, datum a podpis);

2. strukturovaný životopis;

3. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti;

4. prostá kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;

5. motivační dopis;

6. personální dotazník (i přihlášku) - možno stáhnout z webových stránek www.plzen.eu kategorie Úřad, Pracovní místa.





Písemné přihlášky s označením:



"Výběrové řízení - úředník ÚMO Plzeň 1"



přijímá do 28. 4. 2025 Úřad městského obvodu Plzeň 1 - Organizační odbor (prostřednictvím PODATELNY), na adrese alej Svobody 60, 323 00 Plzeň 23.



Přihlášku můžete přinést osobně nebo poslat poštou. Bližší informace na tel. čísle 37803 6109.



Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Statutární město Plzeň
Telefon:
378036109
E-mail:
Odpovědná osoba:
Písemné příhlášky
Reference:
67147247