Administration and HR assistant Plzeň

Plat:
24000 - 27000 Kč
Město:
Plzeň
Okres:
Plzeň
Počet míst:
1
Hodin týdně:
40
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Prace-brigady.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.

Popis pozice

Náplň práce: zadávání faktur v systému Oracle, správa docházky, příprava mezd, spolupráce na měsíčních účetních uzávěrkách, podpora účetního týmu, další příležitostné úkoly zadané vedoucím

Požadavky: samostatnost, důslednost, smysl pro organizaci, komunikativní angličtina (na denní bázi), práce v MS Excel a MS Office, řidičský průkaz kategorie B (aktivní řidič), zkušenost s účetnictvím výhodou

Prosíme o zaslání životopisu v českém a anglickém jazyce.



Zaměstnanecké výhody: Pružná pracovní doba, stravenky (170,-/den), 25 dní dovolené

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Gemtek.CZ, s.r.o.
Telefon:
E-mail:
Odpovědná osoba:
Jana Šedivá
Reference:
67143631