Do našeho dobře sehraného, stabilního týmu mladých energických lidí hledáme lidsky příjemnou, pohodovou kolegyni nebo kolegu s energií, dravostí a dobrou náladou. Někoho, kdo má rád dynamiku, práci na vícero projektech a především to umí s lidmi. Úspěšný je u nás ten, kdo si jde za svým cílem, je houževnatý, kdo pracuje týmově a ten, kdo se nebojí hledat řešení.
Co od ProfesKontaktu nečekejte:
aktivní obchod, neosobní přístup, open space, přemrštěné cíle, sledování nesmyslných KPI's, jednotvárnost obsazovaných pracovních pozic, recruitment dělnických profesí.
Co Vám naopak nabídneme?
* Možnost vysokých výdělků, tzn. relevantní fixní mzdu + velmi zajímavé bonusy závislé pouze na Vašem výkonu
* Pečlivé zaškolení + nápomocný tým
* Zavedené a profitabilní zákaznické portfolio
* Vlastní nově zařízenou kancelář, notebook, telefon
* Řadu benefitů – stravenkový paušál, home-office, kurzy, vzdělávání, týden dovolené navíc, při dosahování výsledků zcela flexibilní pracovní doba, placené MHD v rámci Prahy, extra roční finanční bonus závislý na výsledcích
* Velmi soudržný kolektiv, který podniká i řadu mimopracovních aktivit
* Pracoviště: Praha 7 - Holešovice
* Nástup dle dohody
Vaší pracovní náplní bude:
* Pravidelný kontakt se svěřenými a stálými klienty, poskytování zákaznického servisu a konzultační činnosti
* Samostatná organizace výběrových řízení, posuzování životopisů, vedení pohovorů
* Doporučování vhodných kandidátů, zjišťování zpětných vazeb
* Tvorba inzerce, práce s databázemi a sociálními sítěmi
* Aktivní týmová spolupráce s ostatními konzultanty
* Zajištění související administrativy
Hledáme kandidáty, kteří mají:
* Ukončené VŠ vzdělání (minimálně Bc.)
* Proaktivní přístup, obchodní myšlení, tah na branku, schopnost se prosadit
* Dokážete hledat řešení
* Vaše vlastní nápady jsou u nás vítány
* Schopnost pracovat s informacemi, přemýšlení v souvislostech
* Praxi na stejné či obdobné pozici VÝHODOU není však podmínkou!
* AJ alespoň na úrovni B1
* Empatii, organizační schopnosti
* Důslednost, samostatnost, schopnost vcítění se
* Uživatelskou znalost MS Office, internet