Náplň pracovního místa:
Zajišťování správy majetku organizace nebo majetku státu ve vymezené působnosti, jeho nabývání, uchovávání, prodeje nebo jiných forem dispozice.
- Vedení evidence majetku, podávání návrhů na vyřazení majetku, zajištění fyzické likvidace včetně příslušné dokumentace.
- Zaznamenávání technického zhodnocení do příslušné karty majetku a na platebních poukazech.
- Vedení evidence skladového hospodářství.
- Koordinace práce při provádění fyzické inventury včetně zpracování příslušné dokumentace.
- Koordinace práce při inventarizaci majetku, vyhotovení sumarizačních dokladů, plnění úkolů hlavní inventarizační komise.
- Zpracování výkazů o znečišťování ovzduší.
- Správa odpadového hospodářství.
- Vystavování objednávek, kontrola a ověření správnosti došlých platebních dokladů.
- Vyhotovení platebních poukazů včetně záloh na stálé platby dle podmínek stanovených ve smlouvách.
- Sledování statistiky spotřeby energií včetně odečtů a výpočtů měsíčního výkazu paliv a energií.
Očekávané dovednosti a znalosti:
- Orientace v problematice správy budov
- Znalosti MS Office na úrovni mírně pokročilý
- Řidičský průkaz skupiny B
- Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- Samostatnost, spolehlivost a aktivní přístup k úkolům
- Praxe v oblasti správy budov výhodou.
Hlásit se e-mailem, popř. telefonicky od 8.00 do 16.30 hod.
Práce s PC, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B