• Aktivní správa a optimalizace produktů na třech e-shopech (doplňování fotografií, popisů, cen, parametrů atd.).
• Práce s naším informačním systémem – zadávání dat, vytváření skladových karet, generování EAN kódů.
• Úprava a zpracování tabulek v Microsoft Excel.
• Správa webových stránek v češtině i angličtině.
• Jeden z e-shopů je plně v angličtině – budeš s ním pravidelně pracovat, takže se bez angličtiny (alespoň B2) neobejdeš.
• Dobrá znalost Microsoft Excel – tabulky, úpravy, filtrování, základní funkce
• Schopnost pracovat pečlivě a samostatně
• Proaktivní přístup se zájmem zlepšovat web a e-shop
• Angličtinu na úrovni B2
• Chuť učit se novým věcem
• Práci na DPP
• Práce odpovídá cca 50 hodinám měsíčně
• Hodinová mzda: 195 Kč / hod.
• Flexibilní režim práce – většina práce je možná na dálku, ale počítáme s tvou přítomností v kanceláři alespoň 1 den v týdnu.
• Služební notebook
• Příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
• Důkladné zaškolení – nemusíš se bát, že v tom zůstaneš sám/a. Školení bude probíhat 1. měsíc v místě pracoviště.
• Výborná káva a čaj na pracovišti zdarma
• Nástup možný ihned
Kde budeš pracovat?
• AU-MEX s.r.o. - Poděbradská 574/40, Praha 9 – Vysočany
Cítíš, že je pro tebe tato pozice ta pravá? V tom případě tě požádáme o zaslání svého životopisu s názvem pracovní pozice na: p.hanzalova@au-mex.cz nebo zavolej na tel. č. +420 775 582 126 a sjednej si pracovní pohovor. Rádi se s tebou setkáme na osobním pohovoru vedeným manažerkou marketingového oddělení Petrou Hanzalovou.
Těšíme se na Tebe!