Máte zkušenosti z pozice recepční nebo asistentky a hledáte různorodé, stabilní zaměstnání, kde můžete být v interakci s lidmi a zároveň vypomáhat v oblasti adminstrativy?
Jste vstřícný, rerezentativní, iniciativní a především spolehlivý člověk? Komunikace v angličtině Vám nečiní problém a práce v MS office, především Excelu je Vaše denní rutina?
Pokud ano, rádi bychom Vám nabídli pozici RECEPČNÍ/ASISTENTKA ve stabilní farmaceutické společnosti.
Vaší náplní práce bude zejména:
* zajištění chodu recepce, evidence firemní korespondence
* administrativa spojená s provozem společnosti (evidence firemních vozidel, majetku)
* evidence přijatých faktur
* zajištění služebních cest, letenek, ubytování
* objednávky kancelářských potřeb
* správa knihy jízd
* reporting a analýzy dle potřeby managementu
SŠ vzdělání s maturitou
Znalost anglického jazyka na dobré úrovni (častá komunikace jak slovem tak písmem)
Praxe v administrativě či na recepci
Znalost MS Excel - analýzy, reporty, kontingenční tabulky
Reprezentativní vystupování, iniciativa, nadšení pro práci, samostatnost a vysoká úroveň zodpovědnosti
* 5 týdnů dovolené
* 3 sick days
* Stravenky
* Příspěvek na MHD - po zkušební době
* Kurzy AJ
* Příspěvek na penzijní pojištění