* Budování a rozvoj vztahů s klíčovými zákazníky, včetně komplexní péče a rozvoje obchodního potenciálu
* Koordinace požadavků klientů napříč interními týmy a vedení zákaznického servisu
* Strategické plánování a realizace obchodních aktivit
* Samostatné řízení projektů a příprava obchodních reportů
* Pravidelná komunikace se zákazníky a podpora obchodní strategie
* Praxi na obdobné pozici v logistice, e-commerce nebo obchodu
* Výbornou znalost německého jazyka, angličtina na komunikativní úrovni
* Zkušenosti s MS Office, znalost LEAN a řízení kvality výhodou
* Samostatnost, strukturovaný přístup, týmového ducha a orientaci na zákazníka
* Rozmanitou práci s možností realizovat vlastní nápady
* Stabilní zázemí moderní firmy s přátelskou firemní kulturou
* 25 dní dovolené, flexibilní pracovní dobu a možnost až 2 dny home office týdně
* Roční bonusy dle výsledků a kariérní růst v perspektivním oboru
* Práce na významných projektech s atraktivními klienty