C04 z:28/4/2025 (HPP, DPP)
Náplň práce:
- Zajištění chodu kanceláře (objednávky OOPP, archivace dokumentů)
- Komunikace se zaměstnanci (předávání informací, správa OOPP, podklady k zakázkám)
- Zákaznická komunikace - zajištění informací, předávání dotazů, organizace schůzek
- Vytváření cenových nabídek ve spolupráci s technikem a dodavateli
- Objednávky materiálu a zboží, kontrola skladů
- Zpracování a kompletace podkladů pro fakturaci zakázek
- Příjem financí a výdej materiálu.
Požadujeme:
- Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
- Dobrá znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook)
- Komunikační schopnosti a vystupování
- Praxe ve stavební firmě výhodou.
Nabízíme:
- Nástupní mzda od 30.000 Kč,
- HPP na plný úvazek,
- Pracovní doba 6:00-14:30 hod.
- Stabilní zaměstnání, osobní ohodnocení, stravné.
Kontakt emailem.
Práce s PC, Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Práce s PC - internet a elektronická pošta